Jag har hel fönstervägg (konventionellt tvåglas isolerruta) i min lilla bastu och elaggregatet står 30 cm från fönstret. Men jag undviker faktiskt att slänga vatten på fönstret när jag bastar. Jag använder bastun ett par ggr/veckan eftersom jag slopat badkar i huset. Men med så stort fönster som jag har blir det naturligtvis viss värmeförlust på vintern även om bastun värms upp snabbt. Det uppvägs flerfallt av att ha vacker natur att titta på när man bastar.