Hej!
Behöver lite hjälp med vart jag ska sätta frånluften någonstans i vår bastu. Hade tänkt sätta den på ytterväggen i bortre hörnet men vad jag har förstått är det inte optimalt
Tilluften är under bastuaggregatet.
Ritningen är kanske inte den bästa men hoppas ni förstår
I normalfallet så ska frånluft vara i samma rum som tilluften. Du skulle kunna sätta frånluften i väggen mot rummet till vänster, ser du några problem med det utifrån vad det används till.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.