kallekarlsson skrev:
Det som sitter i svarven är vevaxeln till en motor jag byggt... (om nu någon inte såg det...)
Jodå jag såg minsamm veven. Men man vill ju inte verka för nyfiken. Skall motorn användas till något eller är målet "bara" att den skall starta?


 
både och.
pjäsen sitter i en modell av en bil - fullt körbar givetvis.

 
kallekarlsson skrev:
både och.
pjäsen sitter i en modell av en bil - fullt körbar givetvis.
Känns som att man vill se fler bilder. Någon som håller med? :)
 
Framerate skrev:
Känns som att man vill se fler bilder. Någon som håller med? :)
Japp. Gärna någon filmsnutt med ljud, så man får höra hur den låter och se den bränna gummi. Jag vill ha alla faktadetaljer om motorn också. *ryser* Det här skulle kunna bli en helt egen tråd...

Personligen tycker jag att det skulle vara intressant att se den monterad på en motorsåg också ;)
 
Imponerande ! En del har tydligen mer fritid/intresse än andra ! ****Avundsjuk*****
 
Äh, nu har diskussionen hamnat lite väl långt från ämnet väl.

Här är iaf motorn monterad i vagn:
B11.JPG
 
kallekarlsson skrev:
Äh, nu har diskussionen hamnat lite väl långt från ämnet väl.
Ja, det har du faktiskt rätt i. Du får helt enkelt starta en ny tråd under Övrigt-Övrigt. Mer fakta och fler bilder. Gärna med däckrök.
 
kallekarlsson skrev:
Äh, nu har diskussionen hamnat lite väl långt från ämnet väl.

Här är iaf motorn monterad i vagn:
[bild]
Snyggt byggt! Fräsig kärra! (Citat fr Mulle Meck) ;D
 
8) kallekarlsson, vi vill se mer! Starta en ny tråd under övrigt, snälla. ::) ;)
 
Fleeeeer bilder i ny tråd!

Och fort ska det gå!
 
GAAH!
Jag kan fortfarande inte se nåt!
Mathias, kan inte du lägga dem på din web tillfälligt?
 
Framerate skrev:
Snyggt byggt! Fräsig kärra! (Citat fr Mulle Meck)  ;D
COOOOOLT ::) :o ;D
 
KarlXII skrev:
GAAH!
Jag kan fortfarande inte se nåt!
Mathias, kan inte du lägga dem på din web tillfälligt?
http://www.mugglo.net/mix/
 
A hygglo asså, Tack!

 
KarlXII skrev:
A hygglo asså, Tack!
Inte hygglo. MUGGLO. ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.