Hannuse Hannuse skrev:
Kolla på ett system från Anran, otroligt kompetent, och bockar av allting på din bifogade önskelista.
Jag har ett själv, som är 7-8år gammalt, och det fungerar problemfritt.

[bild]
Jag vill kunna läsa en regskylt på en bil på 10m avstånd, nattetid.
Funkar det.

L lat skrev:
Jag vill kunna läsa en regskylt på en bil på 10m avstånd, nattetid.
Funkar det.
Ja, det fungerar för mig, men jag har inte helt kolsvart nattetid, utan det finns lite gårdsbelysning här och var.
Men det gör stor skillnad nattetid, speciellt för regskyltar.
Arlo-kamerorna har inte heller några problem med det.

Hannuse Hannuse skrev:
Ja, det fungerar för mig, men jag har inte helt kolsvart nattetid, utan det finns lite gårdsbelysning här och var.
Men det gör stor skillnad nattetid, speciellt för regskyltar.
Arlo-kamerorna har inte heller några problem med det.
Ok,
kan vara värt att titta på.

SSSS
Jag beställde precis Ubiquiti Unifi G5 Turret Ultra kameror och en UNVR-Instant likt det i länken nedan, dock så köpte jag inte kittet för jag hade redan en HDD och ville ha de svarta kamerorna. Fick ge ca 1000kr/st för kamerorna. Hoppas på en stabil lösning som funkar länge.

Största nackdelen verkar vara kopplingen på kabeln vilket gör att man måste ha ett ganska stort hål om man vill montera den flush. För mig funkar det nog bra ändå, ev. har jag ett ställe där det kan bli problem men då kompletterar jag med en Bullet-model ist där man ansluter kontakten direkt in i kameran

https://eu.store.ui.com/eu/en/categ.../unvr-instant-kit?variant=unvr-instant-kit-eu

Övervakningskamera med kabelanslutning och nätverkskontakt, delvis demonterade komponenter synliga i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Turbin
  • Laddar…
I think, TP-Link are really good. They have tons of features, like tracking people and pets and the app is really good. I use them in HomeAssistant too.

• Gilla
Patrik440
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.