Hej! Jag har precis fått min gamla köksluckor från 70-80-talet spraymålade. Blev bra. Nu är det dags att montera dem. Har hittat nya pinngångjärn. Har nu börjat leta efter nya magnetlås till skåpen, men jag vet inte vilket märke jag skall välja. Har upptäckt att det är svårt att bedöma pris och kvalitet när det gäller beslag, det skiljer rejält i pris. Lönar det sig att köpa dyrare magnetlås, dvs bättre funktion och hållbarhet? Någon sort eller märke att rekommendera? Vilken dragkraft bör de ha? Ogillat magnetlås som fungerar dåligt. Jag hoppas någon därute har erfarenhet av detta.