mexitegel skrev:
Han åker skidor rätt bra kan man väl säga utan att överdriva.... :)

[bild]
ser mer ut som nån flygtävling :thumbup:
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
camaro1969 skrev:
Fick tag i en begagnad carpack gratis:)

Får in barnvagnens underdel som blev ca 25 cl utan hjul..
Liggdelen är på gränsen.. Har inte hunnit testa men annars får man in den i framsätet på bilen:)


[bild]
både chassi och liggdel fick plats!

och mycket mer kunde man lasta i, gott om plats!

nu minskar mina chanser att inhandla en ny merca känns det som... frugan lägger in veto-rätten!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.