harry73
Den kommer att passa fint på din Opel Camaro ;)
Eller är det en Deawoo? :p
 
opel? daewoo? va ä det för skräp?
 
Takboxen kommet hamna på pendlarbilen som är en v50..

Om du tänkte på mitt användarnamn är det ett hobbyprojekt som nästan är klart, toralrenoverad:)


image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
harry73
  • Laddar…
harry73
Jag kunde inte låta bli :) Men lycka till med hobbyn
 
daewoo förstår jag piken på då morsan har en daewoo som går att få med chevaemblem... (eller om det va tvärtom)

men opel förstår jag inte :)
 
harry73
https://sv.wikipedia.org/wiki/Chevrolet

...I slutet av 2013 beslutade General Motors att Chevrolet skulle sluta säljas i Europa från slutet av 2015. Anledningen är att man inte vill konkurrera mot Opel och Vauxhall, som också ägs av GM.[1] Dock ska vissa utvalda modeller, såsom sportbilen Corvette, fortsätta säljas i Europa...
 
aaaha :)

som volvo då.. en förklädd ford...

ju förr desto bättre som jag brukar säga :)
 
Kan Jon Olsson så kan väl du ;)

04112013-ws_Jon_Olssons_Lamborghini_Gallardo_1280x960.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
harry73
camaro1969 skrev:
som volvo då.. en förklädd ford...
Ford? You wish :p
Geely_MK.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
harry73
mexitegel skrev:
Kan Jon Olsson så kan väl du ;)

[bild]
Leksaksbil med takbox är nästan samma sak som barnvagn i takbox, så nästan On Topic :cool:

Skulle dock gärna se en krocktest med bilen + takbox i Autobahnhastigheter (200 km/h?)
 
Smäller man i 200 km/h så spelar nog en takbox eller inte någon större roll.... Eller om man sitter i en Lambo eller en Merca heller för den delen.
 
harry73
Lite skillnad gör det nog. Man krockar inte alltid med en betongvägg. Men jag tror man blir bra förvånad om man får påhälsning av en barnvagn som slungade ur takboxen genom bakrutan
 
harry73 skrev:
Ford? You wish :p
[bild]
fast min v50 är ju en ford ficus, focus vad dom nu heter... med volvodekaler =)

och jo visst har geely köpt volvo :)

jäntan ser ut att gilla kinabilen :D
 
mexitegel skrev:
Kan Jon Olsson så kan väl du ;)

[bild]
vet inte vem jon olsson är...
och på camaron finns det faktiskt ett bagageutrymme så man få ner verktygslådan :)
 
Han åker skidor rätt bra kan man väl säga utan att överdriva.... :)

Skärmklipp.PNG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.