10 924 läst ·
31 svar
11k läst
31 svar
barnvagn i takbox
opel? daewoo? va ä det för skräp?
daewoo förstår jag piken på då morsan har en daewoo som går att få med chevaemblem... (eller om det va tvärtom)
men opel förstår jag inte
men opel förstår jag inte
aaaha 
som volvo då.. en förklädd ford...
ju förr desto bättre som jag brukar säga
som volvo då.. en förklädd ford...
ju förr desto bättre som jag brukar säga



