Hej
Funderar på en Bestway/Intex/Hechtpool eller motsvarande. Har inte bestämt slutlig modell än, med ram är huvudspåret, men skulle även kunna funka med en uppblåsbar modell. Tänker mig upp till 3 meter i diameter. Och inte så hög, 66 - 80 cm är lagom. Kommer framförallt vara badsugna barn i åldern 5-6 år som kommer häcka där hela sommaren under vuxens övervakning.
Det ska vara varmt. Gärna minst 28 grader hela sommaren, oavsett väder. Tror inte på solvärme eftersom det inte finns så gynnsamt läge att placera den.
Har du tips på en sjysst lösning? Pool - sandfilterpump - poolvärmare som funkar ihop utan krångel?
Ytterst tacksam för tips!!