Hej, jag tänkte utnyttja utrymmet i en kattvind genom antingen bygga in skåp mellan reglarna eller helst flytta väggen ca 40-50cm innåt och förlänga snedtaket.
Är det någon som kan se om de reglar (45x90) som behövs flyttas kan vara bärande?
Huset är byggt 1982, med betongtak/betonggolv samt betongpannetak 45 grader.
mvh/Ioannis