Hej på er alla!
Jag skulle vilja ha förslag på laminatbänkskiva som passar till släta vitprigmenterade ekluckor.

Någon som har sådana luckor som har några bilder att visa?

Ha en trevlig helg // Anna

Vårt kök kommer att ha mer träfärg än bilden som du länkade till, men jag tycket att bänskivan såg snygg ut.

En helgrå laminatskiva kanske inte är så tokigt.

// Anna

Har sett att någon har en bänkskiva i körsbär till vitpigmenterade köksluckor.
Om det var just ek i botten vill jag inte uttala mig om.
Men snyggt var det ;)

Hej.
Vi har en mörkgrå laminatskiva som heter virrevarv. sänder över bilder till dig på mail. Mvh Lisen

Lisen skrev:
Hej.
Vi har en mörkgrå laminatskiva som heter virrevarv. sänder över bilder till dig på mail.  Mvh Lisen

Tackar så mycket!
Det såg kanonsnyggt ut, vi var och kollade på bänskivor igår och fastande för en skiva som såg ganska mycket ut som er.
Men det är så svårt....vitt kakel blir det i varjefall. Vi har vart inne på samma typ av klinker som ni har men igår började jag fundera om vi ska ha trägolv istället...det är hur svårt som helst att bestämma sig.

Tack en än gång för bilderna.
Ha en trevlig dag // Anna

Hej Lisen

Fastnade också för virvarv den mörkare. Kan du lägga in en bild på dit kök... Den är riktigt snygg tycker jag men min andra hälft är inte lika övertygad. :-/

Tack! vi är så nöjda. vi har slutbesikning på torsdag sen är huset vårt & jag är så nöjd med köket.

Åh ,det här med att lägga in bilder i forumet är jag inte så bra på. lämna er mail adress i min direkbrevåda så sänder jag er bilder. Mvh Lisen

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.