Det var uppe en tråd för någon månad sen om detta. Är ju inget svårt. Dra rör-klart.
Men det kan ju bli lite luktproblem runt huset eftersom man inte sprider oset ovan tak för vinden.
Ohyra i form av råttor och möss måste ju hanteras med. Luktar ju rätt gott ur en imma.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.