Det var uppe en tråd för någon månad sen om detta. Är ju inget svårt. Dra rör-klart.
Men det kan ju bli lite luktproblem runt huset eftersom man inte sprider oset ovan tak för vinden.
Ohyra i form av råttor och möss måste ju hanteras med. Luktar ju rätt gott ur en imma.