4 338 läst ·
5 svar
4k läst
5 svar
Bänkdiskmaskin
Jag hade tidigare Cylinda bänkdiskmaskin som tyvärr förpassats till graven. Den var även lämplig för inbyggnad (på den tiden mycket dyr men mycket bra). Dagens bänkmaskiner är så otroligt fula! Existerar det någon inbyggnadsmaskin där man slipper kröka rygg ... ? Jag söker en maskin för 6 kuvert som skall vara i bänkhöjd - för eller utan inbyggnad.
Tack för tipset! Tyvärr inte med rostfritt diskrum ... men man får inte alltid vad man vill! Den rymmer mindre än min gamla Cylinda men även det får jag väl överse med ...
Det står: "vattenanslutning: varmt & kallt" - innebär detta att man kan ansluta den till varmvattenskranen? Isf borde det väl stå "varmt eller kallt"? Eller betyder det att den måste dubbelanslutas?
Det står: "vattenanslutning: varmt & kallt" - innebär detta att man kan ansluta den till varmvattenskranen? Isf borde det väl stå "varmt eller kallt"? Eller betyder det att den måste dubbelanslutas?
Tack, Fastings, jag har kikat på Siemens och gillar rostfria alternativet och inbyggnadsmöjligheten - men den är trots allt ruskigt liten och väldigt mycket mindre än min hystade maskin.
Men kopplar man den till varmvattenskranen diskas det ju under få minuter och man får diska oftare.
Men kopplar man den till varmvattenskranen diskas det ju under få minuter och man får diska oftare.
Klicka här för att svara