Tycker du gör rätt som provar dig fram, inte mycket pengar det är frågan om för några extra blad.
Jag skulle dessutom, som nämnt, satsa på M42 som halvtumsblad med 3 tpi. Det är lite tjockare och styvare och gillar väldigt hög bladspänning vilket alltid är bra om sågen klarar det. Och så behåller de skärpan mycket längre vilket väger tungt för mig iaf.
Jag skulle dessutom, som nämnt, satsa på M42 som halvtumsblad med 3 tpi. Det är lite tjockare och styvare och gillar väldigt hög bladspänning vilket alltid är bra om sågen klarar det. Och så behåller de skärpan mycket längre vilket väger tungt för mig iaf.
Maskinen ska klara av 3/4 M42 blad, kanske är värt att lägga till iallafall ett 1/2 för test, precis som du skriver så kostar inte bladen en förmögenhet.nanowire skrev:
Tycker du gör rätt som provar dig fram, inte mycket pengar det är frågan om för några extra blad.
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Spänningen stiger 
Då startar gatloppet.S Skooda skrev:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/har-kastar-brevbararen-in-paketen-i-postbilen
Våra tankar är med dig i denna svåra tid Skooda. Många styrkekramar!