Hobbysnickare
· skaraborg
· 365 inlägg
Har du uppgett om du vill ha paketet till källardörren eller huvudentren? De kanske till och med kan leverera till balkongen.
Ha bara brandsläckaren i ordning.
Ha bara brandsläckaren i ordning.
@Skooda
Nu när det gått nästan precis två år sedan du fick bladen, vad är omdömet om de olika typerna. Skulle beställningen ha sett annorlunda ut med facit i hand?
Jag har gett upp om att hitta Lenox TRI-MASTER bladen som @mattiasp rekommenderade mig. För de tusenlapparna det skulle kosta att få hit dem från US så kan jag köpa ganska många blad från TuffSaws.
Nu när det gått nästan precis två år sedan du fick bladen, vad är omdömet om de olika typerna. Skulle beställningen ha sett annorlunda ut med facit i hand?
Jag har gett upp om att hitta Lenox TRI-MASTER bladen som @mattiasp rekommenderade mig. För de tusenlapparna det skulle kosta att få hit dem från US så kan jag köpa ganska många blad från TuffSaws.
Har varit i kontakt med TuffSaws för någon månad sedan, och dom skickar inte längre utanför UK. Är det bandsagblad.se som gäller då? Jag har blad från https://www.bandsagblad.se/ och de har fungerat bra iofs!
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Hittar inte dom till salu i Europa, har ni hittat dom någonstans?FemTummar skrev:
Import från UK känns som en förlustaffär. Blir tullavgift och sen moms på det. Men den tyska butiken kanske man får prova nästa gång det är dags för nya blad!Alltgår skrev:
Ja tyskarna har samma pris och frakt ungefär. Jag ska handla av dem nästa gång. Har fått goda reviews med.nivv skrev:
Bladen från butiken i UK är jag väldigt nöjd med hittills. Nu kommer jag inte handla mer där antagligen, pga Brexit, men även med tullavgifter så är de betydligt billigare på de blad jag använder.
Har du provat några blad från Sverige? Bara så att man kan utröna referenspunkt. Annars blir det svårt att få till en jämförelseAlltgår skrev:
Ja tyskarna har samma pris och frakt ungefär. Jag ska handla av dem nästa gång. Har fått goda reviews med.
Bladen från butiken i UK är jag väldigt nöjd med hittills. Nu kommer jag inte handla mer där antagligen, pga Brexit, men även med tullavgifter så är de betydligt billigare på de blad jag använder.
Du får recensera bladen från tysken om du köper!