Kolla på http://www.rpm.ee Jag bestälde ett fritidshus därifrån i somras. De var trevliga att göra med. Dessutom blev huset bra. Det tråkiga var att jag fick vänta i två månader efter jag skrivit på avtalet innan något hände. Men till slut så kom grejerna och de plockade ihop huset.
/Jocke
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.