AndersMalmgren skrev:
:D Tack för förtroendet, dock följer jag inte alltid reglerna, ibland är de inte bästa lösningen ;)

edit: Fast jag vågar inte säga vad för regler jag skitit i då kommer slurppe99 ridandes på sin paragraf :P
Har jag skrivit om någon paragraf nu också. Däremot har jag läst om toalettregler.;)
Förstår nu varför du reagerade så starkt. Den som söker finner.

Redigerat:
Jag tycker det gamla badrummet var fint.

• Gilla
Fred vom Jupiter
  • Laddar…
Kirre2 skrev:
Jag tycker det gamla badrummet var fint.
Vi gillade det gamla badrumnet, tyvvär så började det bli såpass gammalt att det fans risk för läckage. Vi valde att göra om badrummet innan.

• Gilla
possum77
  • Laddar…
Jo jag förstår att det finns anledningar att göra om. Men det antyddes tidigare att det inte var särskilt snyggt.

• Gilla
På grön kvist
  • Laddar…
Kirre2 skrev:
Jo jag förstår att det finns anledningar att göra om. Men det antyddes tidigare att det inte var särskilt snyggt.
Kanske det var en uns för mycket grönt bara :)

• Gilla
Bob_the_builder
  • Laddar…
20151128_165347.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Inredning från ikea, spegel från Åhlens. Blandaren är från Ikea. Rörmokaren tyckte att ikeas blandare har blivit bra den senaste tiden. Tidigare var det enligt honom bara skräp.

• Gilla
oholah och 2 till
  • Laddar…
Slurppe99. Om dina förfäder hade haft samma stenhårda inställning och krav gällande garantier som du kring tex. barnafödande hade ju inte du funnits idag.. Man lär liksom få lite gjort också och det blev ett fint badrum i det här fallet

• Gilla
Roland112 och 2 till
  • Laddar…
Screenshot_2015-12-01-16-36-35.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
johel572 och 1 till
  • Laddar…
Martin Granqvist skrev:
[bild]
Några sista justeringar innan elektrikern kommer.

Fotografen skrev:
Väldigt...grönt...!
Prydligt slutresultat!
Det där badrummet borde ju ha K-märkts ;) Bara genom att titta på bilderna känner jag doften av mormor och morfars badrum från när man var liten, en blandning av tvål och linoleummatta.

Redigerat:
  • Gilla
På grön kvist och 1 till
  • Laddar…
Fint blev det iaf :thumbup:

Ursäkta en okunnig, vad kan man göra för fel med elgolvvärme? Kan förstå att försäkringsbolag har invändningar om man har vattenburen men el?

Noseone skrev:
Ursäkta en okunnig, vad kan man göra för fel med elgolvvärme? Kan förstå att försäkringsbolag har invändningar om man har vattenburen men el?
Man kan lägga slingorna för tätt, eller trampa hål i kabeln. sen kan man korsa kabeln och göra massa annat dumt som man inte får enligt monteringsanvisningen.

possum77 skrev:
Det där badrummet borde ju ha K-märkts ;) Bara genom att titta på bilderna känner jag doften av mormor och morfars badrum från när man var liten, en blandning av tvål och linoleummatta.
Farsan sa likadant. Han sa att det var som att stiga in i en tidsmaskin.

• Gilla
possum77
  • Laddar…
Noseone skrev:
En stor anledning är att felmonterat kan det leda till personskada som inte vattengolvvärme på samma sätt

• Gilla
Noseone
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.