Hej!
Håller på att renovera badrummet i källaren. Huset är byggt 1969. Nu har jag bilat upp hela golvet, grävt ur all stenkross. Rörmokaren har nu varit och lagt de nya rören och det är dags att fylla igen.
Rörmokaren tyckte jag kunde börja fylla med Leca för att sedan lägga eps-betong.
Nu verkar det som att Leca är betydligt dyrare än vad jag hade räknat med, 3500:- för 1750L. Vet dock inte hur mycket det går åt till 7kvm badrum. Singel verkar vara ett billigare alternativ.