Vi är många som vill renovera huset i stil med när huset byggdes. Hur var badrummen förr egentligen?
Hos Byggfabriken kan vi läsa att på 1800-talet, då fanns det inga badrum i husen överhuvudtaget. Man hade utedass, en kanna vatten och ett tvättfat att tillgå.

Du kan läsa blogginlägget här: Badrummets stilhistoria
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.