Jag funderar på att gjuta eget badkar och handfat, alternativt låta någon gjuta åt mig (i någon typ av platsmaterial eller komposit). Jag undrar om det är någon som vet standarddimensionen för hålet där bottenventilen ska sitta. Antar att det är större diameter på badkar jämfört med handfaten. Kanske finns någon som har en skiss/ritning??? (ser ut som om de flesta har ett lite konformat hål) Tacksam för svar!