Är det någon som har tips på vad man behöver tänka på?

Badrummet är i källarplan, så det tar bort problemet med bjälklag.

Det finns två avlopp, ett med fall "inom " duschkabinen.
Är det bara att byta ut rakt av, eller finns någon fallgrop? ???
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.