Var på Hornbach häromdagen och de sålde träbadkar. Otroligt fräna och faktiskt inte så farligt dyra heller. Design som en ordinär badtunna minus kamin och mer badkarsform förstås. Mycket snyggt kar de hade som demo i butiken iaf. Fanns många olika modeller, inte ett enda som kostade mer än 12000:-
Minns inte materialvalet, nått lövträ tror jag men är osäker.

Finns det några nackdelar med att ha ett träkar? Torkar det sönder i värmen inne om man inte badar i det varannan dag eller funkar det att ha "stående". Vi badar ju oftare än varje jul men kanske lite mer sällan än varannan dag :D
 
oxå set dessa o gillar domhårt.
har dock svårt se villken badrums miljö de verkligen passar in i....
o så finns deinte me bublor :D
 
Bubblor gör man ju själv? :D

Jag tror nog man kan få dem att passa med nästan vad som helst eftersom man kan se dem som konstverk bara i sig!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.