4 904 läst ·
2 svar
5k läst
2 svar
Badkar i trä?
Var på Hornbach häromdagen och de sålde träbadkar. Otroligt fräna och faktiskt inte så farligt dyra heller. Design som en ordinär badtunna minus kamin och mer badkarsform förstås. Mycket snyggt kar de hade som demo i butiken iaf. Fanns många olika modeller, inte ett enda som kostade mer än 12000:-
Minns inte materialvalet, nått lövträ tror jag men är osäker.
Finns det några nackdelar med att ha ett träkar? Torkar det sönder i värmen inne om man inte badar i det varannan dag eller funkar det att ha "stående". Vi badar ju oftare än varje jul men kanske lite mer sällan än varannan dag
Minns inte materialvalet, nått lövträ tror jag men är osäker.
Finns det några nackdelar med att ha ett träkar? Torkar det sönder i värmen inne om man inte badar i det varannan dag eller funkar det att ha "stående". Vi badar ju oftare än varje jul men kanske lite mer sällan än varannan dag
Klicka här för att svara