4 816 läst ·
8 svar
5k läst
8 svar
Badkar eller dusch?
Jag saknar ett alternativ, nämligen Boda delarna.
Duschar i duschen och några ggr/år badar jag i badkaret.
Barnen badar oftare.
Vi har duschen i ena badrummet och badkaret i andra badrummet. Så även om en/två badar så kan resten av familjen duscha om dom vill.
Duschar i duschen och några ggr/år badar jag i badkaret.
Barnen badar oftare.
Vi har duschen i ena badrummet och badkaret i andra badrummet. Så även om en/två badar så kan resten av familjen duscha om dom vill.
Det är absolut ett alternativ, kommer att bygga 1 och 1/2 plan dock osäker på när ovanvåningen blir klar då den köps oinredd.Demmpa skrev:
Smart, det har jag inte tänkt på! Absolut ett argument för badkar..!Staffan2000 skrev:
Lite det jag är rädd för, hur ofta kommer man att bada? Vill ju att det ska vara helt nystädat och rent för att det inte ska kännas som att man badar i smutsen...Krilleman skrev:
Funderar ev. på ett så kallat duschbadkar som känns lite som en kompromiss mellan duschhörna eller badkar... Typ något
liknande badkaret på denna bild. Någon som har ett liknande och åsikter/erfarenheter kring det? Och ni som föredrar dusch, känns det som en "tillräckligt bra" dusch?

liknande badkaret på denna bild. Någon som har ett liknande och åsikter/erfarenheter kring det? Och ni som föredrar dusch, känns det som en "tillräckligt bra" dusch?

Så länge man inte har besvär med artros så funkar det fint att duscha i ett badkar. Funkar det inte så går det alltid att byta bort.
Klicka här för att svara