Jag har en lite fundering angående backventilen som följde med blandningsventilen.
Behöver jag den när jag har kopplat som jag har gjort?
I ventil röret som är till höger sitter det en backventil (på avstängnings vredet). Vist räcker det eller ska man ha en backventil mellan ventilröret och blandingsventilen?
Eller ska jag sätta den någon annan stans?
Behöver jag den när jag har kopplat som jag har gjort?
I ventil röret som är till höger sitter det en backventil (på avstängnings vredet). Vist räcker det eller ska man ha en backventil mellan ventilröret och blandingsventilen?
Eller ska jag sätta den någon annan stans?
Klicka här för att svara
