xfiles5 skrev:
om 2 personer skall stycka av en tomt och det kostar 20000kr,kan dom dela på det eller skall var och en betala 20.000kr????????
Vad menar du ???
Är priset 20.000sek, så är det ju det tomten kostar. Skulle båda betala, så blir ju följdaktligen priset 40.000sek. Men jag kanske har missförstått frågan.

Lycak till ;)

Mvh Gagga
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.