Har i stugan vattentoa där avloppet går till sluten tank på 3 kubik.
Om inte ventilen i toan stänger av ngn anledning ,så fortsätter vattnet fylla tanken.
Finns ngn mekanisk eller elavstängning som stänger vattentillförseln när toabehållaren är fylld.
Om det skulle vara läkage i bottenventilen på toan ,så släpper den inte in mera vatten förrän man trycker på
spolknappen och då har det bara runnit ut vad behållaren rymmer i st.f. att fylla 3kubikstanken.
Detta har hänt.