Någon med erfarenhet av Makita LD060P?
 
Makitan är liten och kompakt och gör jobbet väl. Tyckte dock att nya Boschen med vinkelmätare gav lite mer finesser för pengarna även om den är klart klumpigare.
 
Makitan är bra, har haft min i 2 år och inte bytt batteri än. Går bra att mäta ute mitt på dan också
 
Jag har en Hilti Pd42 helt otroligt grym!! Kostar en liten slant, lite dyr om man inte behöver den i vardagen. Mätområde 0,05…200 m pythagoras m2 den mäter och räknar i stort sätt allt ett litet kikarsikte gör det lätt att se pricken. Har aldrig krånglat går på vanliga aa batterier. MVH
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.