Hej,

Vilket avstånd ska man ha från väggen ut till skåpkanten...
ska man sätta en regel så skåpen kommer ut 20mm eller direkt mot vägg, jag har betong vägg.

Chrille
 
Skåpen brukar väl sitta utan avstånd mot väggen?
Alltså direkt mot.
 
Paul-Staffanstorp
I normalfallet monterar man alltid skåpen direkt mot väggen, men om man vill ha en djupare bänkskiva för större arbetsytor är det inte ovanligt att man reglar upp och flyttar ut bänkskåpen typ 100mm.
Allt är en smaksak.
 
B
tänk på stöd bakom bara.
 
Paul-Staffanstorp
byggare henke skrev:
tänk på stöd bakom bara.
Stöd ???

Hur då menar du nu... :confused:

Jag skrev ju att man i så fall reglar upp... :rolleyes:
 
OK, Tack för era svar, jag kör direkt mot väggen!!

Chrille, Staffanstorp
 
Paul-Staffanstorp
krini skrev:
OK, Tack för era svar, jag kör direkt mot väggen!!

Chrille, Staffanstorp
Woow... Staffanstorp på världskartan... :D
Ytterligare någon som hittat hit...;)

Lycka till!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.