Detta är ingen fråga utan enbart ett konstaterande gällande frågor om hutlösa fakturor, grannosämja, eller ja i de flesta frågor på forumet.
I de flesta fall kommer det inte fram hur det i slutändan löste sig med det ursprungliga frågan!
Lite av grejen med engagemang runt frågeställningarna bör väl vara att trådarna avslutas med det uppenbara..?
just bara en fundering