Detta är ingen fråga utan enbart ett konstaterande gällande frågor om hutlösa fakturor, grannosämja, eller ja i de flesta frågor på forumet.
I de flesta fall kommer det inte fram hur det i slutändan löste sig med det ursprungliga frågan!

Lite av grejen med engagemang runt frågeställningarna bör väl vara att trådarna avslutas med det uppenbara..?

just bara en fundering
 
Ja, hur gick det med ditt dörrlås och dina gipsexpandrar?
 
  • Gilla
Kerb och 1 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Ja, hur gick det med ditt dörrlås och dina gipsexpandrar?
haha jag bara väntade på den
 
  • Haha
Hep
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.