E Evisch skrev:
Listpriset på den dyraste bergvärmepumpen är 234 096:-
Vi skulle verkligen behöva se vilken av alla 3 dörrar det står någon o knackar. Som det är nu slutar det ofta att vi går ut genom en dörr och tar ett varv runt huset på utsidan 🤭
289800:- ska det vara

289 800 kr

Såsom nyblivna sommarstugeägare vill man ju verkligen ha full koll på vilka som rör sig på tomten.

Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Vill du ha koll på vilka som rör sig runt ditt hus? Den här veckan tävlar vi ut ett säkerhetspaket!

[bild]
I säkerhetspaketet Arlo Premium för ytterdörren ingår en Pro 5 kamera, en Essential FHD trådlös videodörrklocka och mottagaren Chime 2, som ger signal när någon ringer på dörrklockan. Kameran har extra brett synfält, mörkerseende i färg och 2K-videoinspelning. Dörrklockan är trådlös och batteridriven, med enkel installation. Prenumeration ingår ej.

Värde: 1 895 kr

För att vara med och tävla behöver du:
  1. Svara på frågan: Vad är listpriset på den dyraste bergvärmepumpen i vår tjänst Jämför bergvärmepumpar?
  2. Motivera varför just du ska vinna.

Tävlingen pågår till fredag den 3 oktober.
-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

[bild]
Svar: 234096:-.
Med en granne from hell som bl.a inkräktar på min fht med diverse otillåtna
byggprojekt och gör intrång på min tomt när jag inte är hemma är jag i desperat behov av kameraövervakning för att skydda mig.Har denna sommar inte kunnat utnyttja mitt fritidshus som jag önskat pga detta. Installation av övervakningskameror är kostsamt så denna vinst skulle vara till stor hjälp och en trygghet i allmänhet då man även kan se vem som ringer på dörren.

1. 234096:-
2: Flytta in i ett 60 talet hus med mycket fin dörr. Vill modernisera dörr så det blir mer smart och säkert.

• Entré till 60-talshus med trädörr, tegelväggar, trappsteg i rödbrun sten, omgiven av frodig grönska.
1. 289.800kr
2. Jag beställer många paket i mitt jobb som blir levererade till min dörr. Vore kanon att få koll på när paketen blir levererade då jag oftast inte är hemma samt koll på alla andra som kommer förbi om dagarna.

Vill du ha koll på vilka som rör sig runt ditt hus? Den här veckan tävlar vi ut ett säkerhetspaket!

[bild]
I säkerhetspaketet Arlo Premium för ytterdörren ingår en Pro 5 kamera, en Essential FHD trådlös videodörrklocka och mottagaren Chime 2, som ger signal när någon ringer på dörrklockan. Kameran har extra brett synfält, mörkerseende i färg och 2K-videoinspelning. Dörrklockan är trådlös och batteridriven, med enkel installation. Prenumeration ingår ej.

1. Svara på frågan: Vad är listpriset på den dyraste bergvärmepumpen i vår tjänst Jämför bergvärmepumpar?

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

[bild]
1. 234096kr
2. Jag vill vinna så jag får stenkoll… istället för grannkoll

1. Den dyraste bergvärmepumpen jag hittade på sidan “Jämför bergvärmepumpar” är NIBE F1355-43 med ett listpris på 271 825 kronor.

2.
Jag vill vinna eftersom jag bor i ett hus utan kameraövervakning, och i området har flera fått sina cyklar stulna. Jag vill helst undvika att något liknande händer hos oss, och med kameraövervakning skulle jag känna mig tryggare och kunna förebygga stölder.

1. 234096:-
2. Har ingen ringklocka som funkar så en ny med kamera hade känts tryggt. Barnen vågar inte öppna dörren när det knackar då de är hemma själva. Då det är glasruta vid dörren så kan de inte heller smygtitta utan att synas så kolla på mobilen först hade varit toppen. Arlo känns som en bra tillverkare av övervakningskameror så hoppas få en trygg tillvara hemma nu!

1. 234 096kr
2. Jag har länge funderat på att införskaffa övervakning då min ingång är dold och med detta paket får jag en flygande start.

289 800

Ökad trygghet.

[bild]

[bild]
1. 289 800kr!

2. Då vi nu flyttar ut på landet, till en gård, så skulle vi vilja ha lite mer övervakning hos oss. Vi kommer teckna avtal med verisure, och dessa går att koppla till deras system! Jag har tyckt att de kostar lite för mycket för att köpa till, med alla utgifter som följer med när man köper hus..

1. 289 800 kr
2. Jag trodde saken skulle vara kirrad för en vecka sedan när jag kollat ut ett bra paket med ringklocka och kamera för utomhusbruk, jag var redo för att klicka på beställ.
Men just då fick frun vittring och frågade vad det skulle kosta. Så nu är jag belagd med inköps stopp och sitter här utan någon aning om vem som ringer på dörren eller tuggar på mina träd.

Listpriset är 289800 kr.

Jag tillhör den förlorade generationen, den som vill ha saker/prylar bara för att de finns. Så självfallet måste jag ha en ringklocka med videokamera och en utomhuskamera.
Kameran ser jag riktig nytta med, ett par grannar har haft ovälkommet besök mer än en gång så det vore trevligt att i alla fall kunna fånga sådana på film om man skulle råka ut för det. Dörrklockan vore ju rolig, man kan ju alltid få några dörrknackare på film så man kan låta bli att öppna.

1. Listpriset är 289 800 kronor.
2. Skönt att se när ungarna smyger hem på morgonkvisten.

[bild]

[bild]
1. 289 800 kronor
2. Jag borde vinna Arlo Premium säkerhetspaket för min ytterdörr – för just nu är min säkerhetslösning att gissa om det plingar på eller om hunden bara har åsikter. Med kamera, videodörrklocka och chime kan jag äntligen se vem som står där, även i mörkret, och öppna dörren med ett leende istället för en gissning!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.