Robotar är framtiden, det är de som ska göra jobbet som hemmafruarna gjorde förr. I vårt jämställda och stressade samhälle när alla ska jobba så har ingen tid att ta hand om hemmet. När man väl är hemma vill man hellre umgås med barnen och varandra. Då skulle det som sagt vara bra med en robot som städar.

Svar: Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt.
Motivering:
Vi har köpt nytt hus och vår underdimensionerade dammsugare som vi hade i lägenheten räcker inte till. Nytt hus + 2 småbarn innebär mycket utgifter så ett bidrag i form av en robotdammsugare vore väldigt önskvärt. Dessutom slipper min nattvakande fru som är hemma med båda barna det tidskrävande jobbet att dammsuga och kan ägna sig åt kvalitativ tid med barnen istället!

Svar: 2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Motvering: Ja-a, som alla andra här så tycker vi ju inte heller att städning är det roligaste man kan göra och med en hund som är känslig för damm så får vi spendera en hel del tid med dammsugaren. Jag tror att hunden skulle uppskatta robotdammsugaren som en fin hund-leksak också så då får hunden ju två presenter i ett!

OpiMaza
Svar 2 Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Motiv:
Tänkte ge bort den till min mor som städar o sliter hemma med en man (min far) som har en kronisk sjukdom.
Det skulle vara skönt för henne att slippa dammsuga lite.

2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Motivering:
Med barn behövas det ständigt dammsugning, en robot vill underläta mycket i vardagen!

Svar:
2, Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Motivering:
Livet med en Philips robot blir glamm
Eftersom det suger upp allt damm

Rätt svar är alternativ nummer 2.

Vilken fantastisk känsla att komma hem och slippa dammsuga, utan att istället kunna ägna eftermiddagen till att busa med mina underbara små barn.
Den yngsta som dessutom roar sig kungligt med att dela smörgåsrån ner till molekylnivå.

Svar: Alternativ 2.

Städning är tråkigt, det verkligen suger...
En robot som jobbar, en smarter och sluger.
Att finna sitt hem, utan dammråttor i,
det vore en tillvaro som man kan kalla duger!

Svar: Alternativ 2

Vår tredje unge är här om några veckor. Tid för städning är minimal. Tillsammans med ett teknikintresse är detta produkten för oss.

Motivering:
Som nybliven förälder är det lätt att prioritera bort städning för att få vara med barnet.
Med Easystar:s hjälp slipper vi denna prioritering.
Easystar städar alla våra vrå, samtidigt som vi föräldrar kan vara med de små.

Motivering: Denna damsugare är perfekt för personer som mig som avskyr att krypa på knäna för att dammsuga under soffor och sängar.

Svar:

Motivering:
Min sambo anser att jag är värdelös på att damsuga. Denna kanske kan rädda mina mornar och jag slipper sura miner.

Jag älskar robotar i alla dess former, speciellt de som gör tråkiga jobb åt mig...

Jag skulle vilja vinna Robotdamsugaren för att jag:
1. Har provat flertalet robotdamsugare redan och inte varit nöjd med någon hittils.
2. Är otroligt upptagen med annat spännande än att damsuga, därav första anskaffandet av robotdamsugare.
3. Om Philips visar sig göra det ni påstår att den klarar av så kommer jag att promota den till alla jag känner.

/Anton

Hej :)

Det rätta svaret är 2 "Den är så tunn att den kan ta sig in stort sett överallt"

Motivering: Bor i ett stort hus med min katt Figaro, jobbar och sliter för att han ska ha det bra! Tiden räcker inte alltid till att jämnt hålla det rent o snyggt, har heller inte lyckats lära Figaro sköta dammsugaren, han ligger mest och latar sig och förväntar sig att jag ska passa upp honom. Önskar jag fick mer tid till lille Figaro, istället för att ränna runt efter hans hårtussar!

Hälsningar Emma

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.