2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Vi har uppgraderat vårt boende från 63m² till 150m², dessutom är det i princip tröskellöst i det nya huset så en robotdammsugare vore ju kronan på verket.

Svar: 2
Motivering: Vår Roomba börjar ge upp. Efter byte av borstenhet har nu fronthjulet ramlat loss.... Vi behöver helt klart en bättre robot!

Rätt svar är 2.

För att slippa höra städats gnäll och höra dammsugaren gå varenda kväll, en robot skulle ge mig nu, ett tyst nystädat hem och en väldigt glad och nöjd fru!

Ett bra komplement för att få rent under alla låga möbler utan att behöva flytta på alla

Svar 2.

Tycker en vanlig dammsugare duger och tycker att Robotdammsugare bara är en fånig ide. Skulle jag vinna så lovar jag att testa och tycker panelen bestående av mig, min fru, 4 ungar och två katter att det är en bra grej så lovar jag att tala om detta och samtidigt ändra min negativa uppfattning om denna robotdammsugare.:)

Svar:

Kan inte påstå att huset ser ut som ett bombnedslag
men skulle vara skönt att slippa damsugning ett tag
Om detta kunde ske med automatik när vi inte är hemma
och vi slapp den stress som städning innebär vore en annan femma.

Rätt svar är:
2 Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt.

Jag har åkt på ryggskott och min fru leder av kotförskjutning och dammsugning är en plåga för oss båda.

Svar nr 2.

Motivering: eftersom jag helt nyligen är ryggopererad och min man får ta hand om allt hushållsarbete, så skulle jag gärna se att han fick denna fina, självgående robot i present för att underlätta för honom!

Svar nr: 2

Eftersom jag har en som funkar bra så skulle jag ge den till min dotter.

Svar nr: 2
Med känsla och enkelhet gör Philips vardagslivet enklare. Med denna innovation så visar man sin strävan att förbättra människors liv. För mig betyder det ökad livskvalitet med familjen samtidigt som jag vet att huset blir rent.

Svar:

Motivering:
Med två små barn vill man göra annat än att städa lägenheten. Nu när vi precis har flyttat till en ny stor och fin lägenhet vill vi försöka lägga all tid vi kan till att göra roligare saker än att krypa under bordet för att dammsuga eller lyfta på tunga möbler för att komma åt. En robotdammsugare skulle passa perfekt för att ge oss mer tid tillsammans!

Svar: Alt. 2

Motivering:
Varför fortsätta manuell tråkig dammsugning om det efter vinst kan ske automatiskt med ett tekniskt underverk. Som dessutom är klar när man kommer hem.

Svart: alt. 2

Motivering:
Frugan har börjat tjata om att jag måste börja städa=\

Svar: 2
Motivering: Bor i ett 40-talshus utan ekonomi, för annat än städning och filosofi. Inget annat att göra, men med en robot skulle inte det bli en bör(d)a.

Svar: 2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Jag och min sambo har just flyttat från 30 kvadratmeter i storstaden där vi bott de senaste tio åren, till ett renoveringsobjekt på över 200 kvadratmeter. Att ställa om till regelbunden dammsugning är inte det lättaste, och med en bäbis på väg till våren skulle all hjälp att bättra på våra rutiner tacksamt tas emot!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.