D09
Svar 2

När man bor i ishallen så behöver man en hjälpreda :D(y)

Har en öppen planlösning på bottenvåningen och utan trösklar etc och det hade varit intressant att se hur väl dessa fungerar :)

Ååh detta vore ju en DRÖM!

Rätt svar är 99%

Vårt golv är ständigt smutsigt efter matspill, sand, grus och damm. Så snart jag dammsugit så drar barnen fram som en tornado och det är lika illa igen. Jag hatar att ha det så här men jag kan ju inte dammsuga Jämt! Dammsugaren har blivit en del av inredningen då det inte är någon idé att lägga bort den innan den ska fram igen. Ser så träligt ut och ger så mycket negativ energi.

Så snälla ❤ låt mig överraska min sambo med detta underverk!

Stort grattis säger vi denna veckan till Estwing som verkar ha en hektisk tillvaro och skulle behöva lite lugn och ro så här i juletider. Vi hoppas att en robotdammsugare kan bidra till det. Du får träna hunden att flytta den mellan våningarna. Stort grattis igen!

Motivering: Nybliven ensamstående pappa med 2 barn, hund varannan vecka, tränare för barn i fotboll och innebandy samt aktiv själv varje vecka med träningar och matcher. Huset på ca 270 m2 med 3 våningar hinns tyvärr inte med längre och barnen på 5&10 år ifrågasätter varför jag ej städar för det är så smutsigt på golvet. Att göra barnen glada gör mig mer glad. Hade mer än gärna haft 3 robotar som hjälpt mig och barnen men 1 robot hade då gjort oss så mycket glädje.

• Gilla
KnockOnWood och 2 till
  • Laddar…
Tack så mycket.
Denna kommer göra oss mycket glada.
Tack en än gång
/Estwing

• Gilla
eriobe
  • Laddar…
2. 99%

Med barn, jobb, pluggande och renovering på en och så gång så hinner man knappt med att tvätta, dammsuga och stryka. Den här dammsugaren hade tagit så mycket vikt av vardagen och hade underlättat så fantastiskt mycket. Den hade vi fått nytta av många år framöver. Jag kan inte tänka mig en bättre julklapp till vår familj!

Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn robotdammsugaren som lär sig ditt hem

[bild]

Förenkla julstöket genom att låta en robotdammsugare hålla rent på golvet. Veckans vinnare tar hem en Vileda Relax HD VR302. Det är en smart robotdammsugare som både klarar 1 centimeter höga mattor, låga möbler och känner av trappavsatser. Initialt utför den cirkelrörelser för att orientera sig, därefter börjar den åka fram och tillbaka. Efter ett tag har den lärt sig hur ditt hem ser ut och kan navigera effektivt över golvet.

Totalt värde cirka: 2 600 kronor (rekommenderat pris)

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor andel av allergenerna fångar Vileda Relax HD VR302 upp med sitt filter?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 60 procent
X. 90 procent
2. 99 procent

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 30 november.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Vileda. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Freudenberg Home and Cleaning solutions AB, Vileda och Wettex för att de sponsrar den här tävlingen.

LindaSofie88 MariaMajsan skrev:
2. 99%

Med barn, jobb, pluggande och renovering på en och så gång så hinner man knappt med att tvätta, dammsuga och stryka. Den här dammsugaren hade tagit så mycket vikt av vardagen och hade underlättat så fantastiskt mycket. Den hade vi fått nytta av många år framöver. Jag kan inte tänka mig en bättre julklapp till vår familj!
Denna tävlingen är redan avslutad, tyvärr.

Jag insåg ju redan från början att jag inte skulle vinna (igen),
så jag köpte en själv på cdon.se för 2369 kr.
Den har ju, som förväntat, lite problem att hitta runt, bakom och bredvid alla konstiga möbler, stolar, pallar lampsladdar mm som man fyllt sitt hem med.
Så det är lite pyssel innan man kan släppa den lös utan dåligt samvete.
Men tusan vad mycket damm och skräp den hittar!
Och den hittar faktiskt "hem" när batteriet börjar ta slut (y)
Vårt hem börjar så sakta bli beboeligt och inte en sanitär olägenhet :D

Grattis till den tidiga julklappen Estwing!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.