Cheesen
Mattias H skrev:
Svar 1. 66mm.

Imorse skulle jag såga ett räcke till altan. Jag tog fram fogsvansen men det blev snett av själva....den. Nu behöver jag hjälp akut, innan tanten min gör slut. Om räcket ska bli klart måste jag få elektrisk hjälp, och det snart!
Akta parkettn, boule, gungstoln å soffa bara.

Svar 1 - 66mm.

Såga effektivt bör man annars stör man...

Svar: 66 mm

Altanrenovering och bara fogsvans verktygslådan. Armen värker och kapen blir sneda.

Såga långt, såga rakt, såga vinklat, såga tjockt. Rena snitt med Hitachi kolfritt.

Svar 66 mm

Sonen lånar konstant fars verktyg och skulle vara betjänt av en egen cirkelsåg, och även förtjänt av en egen fin maskin.

Svaret är: 1. 66 millimeter
Jag behöver en ny bra såg när jag bygger en altan vid fritidshuset på Öland i maj!
Mvh: Anders Gunnarsson

1. 66 mm

Jag ska bygga spaljé över det skrämmande låga trappräcket på övervåningen, innan mitt barn (som fyller 1 om två veckor) kommer på att det går att ställa sig på en låda eller dylikt för att nå det som inte får nås, och trillar rakt ner i den hårda trappan. Det blir över 50 spjälor som ska kapas rakt i rätt längd för att allt ska passa ihop. Som om inte det vore nog måste jag väldigt snart bygga ett skjul till åkgräsklipparen, helst innan nästa regn. Väldigt mycket sågning framför mig här i vår alltså!

Svar 1: 66 mm

På fredag sker slutbesiktningen utav vårt allra första hus, och då kan vi förhoppningsvis ta över och börja arbeta själva med en gång! Eftersom vi endast haft hyresrätter innan så saknar vi det mesta som behövs i verktygsväg, så en cirkelsåg som denna skulle komma väl till pass.
Den kolborstfria motorn skulle dessutom få börja arbeta och testas ordentligt med en gång, då golvläggning, altanbygge och inredning utav övervåningen bara är några utav alla de projekt som står på vår "Att göra"-lista för våren och sommaren! :D

1. 66 mm

Den sågen ser väldigt intressant ut! Den cirkelsåg jag har idag sprutar upp alla sågspån rätt i ansiktet på mig när jag sågar, den väger nästan dubbelt så mycket som denna och kan ändå inte såga i närheten av 66 mm trots lika stort blad Den ser fruktansvärt stabil ut och ser tuffare ut än alla mina andra verktyg tillsammans:cool:.
I sommar har jag ett antal uteprojekt jag vill hinna med under semestern, bland annat så ska jag bygga små "förvaringsbodar" åt min luftvärmepumpar och utöka altanen. Skulle vara en dröm att få använda en riktig proffssåg till detta.

Stark, tyst och med ordentligt sågdjup – precis vad jag och grannarna behöver till sommarens bryggbygge!

svar: 1. 66 millimeter

Jag ska flytta till hus och behöver då riktiga verktyg som inte går sönder på en gång. Annars blir det dyrt att köpa nytt hela tiden.

bloodsband@live.se

Svar 1. 66mm

Hemma i huset behövs en ny cirkelsåg för konstant renovering. Det tar ju aldrig slut - liksom cirkelsågen av bra kvalitet!

Hej,

Rätt svar är nr 1: 66 mm.

Som ny ägare av en villa och med ett stort projekt av att byta panelsen på båda gavelspetsarna under året, hade en Hitachi-såg varit det perfekta verktyget.

Svar: 1. 66 mm

Nu under vår/sommar så stundar fasadrenovering, lekstugebygge samt altaninklädning så det vore ju magiskt med en ny cirkelsåg.

66 mm. Det vore en perfekt present till min fru, som är familjens enda händiga person, som alltid har något projekt på gång. Senast var det fågel- och ekorrholkar till vår trädgård :)

Svar: 1) 66 mm
Kapar, delar, separerar
sågen minskar och dubblerar!
Med denna vinst kan jag en amatör
fixa det mesta i huset precis som proffsen gör!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.