Svar: 1 - 66 mm.

Den kommer väl till pass då jag de närmaste veckorna ska såga upp plankgolvet på övervåningen för att räta upp golvet! Den gamla CoTech-sågen har liksom gjort sitt vid det här laget..

Svar 66 mm.

Nybliven husägare med en tusenkonstnärs gener i blodet, men en maskinpark som är långt från komplett är varje tillskott varmt välkommet och hittills har inte Hitachis skruvdragare gjort mig besviken.

Svar: 1. 66 millimeter

Jag har inte jobbat med trä sedan slöjden i mellanstadiet. Nu när jag är nybliven husägare vill jag ta upp detta ädla hantverk igen. Hitachis cirkelsåg skulle komma till nytta till mitt första projekt, att bygga en arbetsbänk för trädgården där jag kan plantera om växter och förså grönsaker till våren.

Svar: 1. 66 mm.
Vi ska bygga en inglasad veranda och terass i sommar så att vinna en cirkelsåg från Hitachi hade ju varit en drömstart!
Inspiration får vi från byggahus.se och internet... Här en lånad bild som inspirerar oss massor! image.jpeg

Svar 1. 66mm.

Imorse skulle jag såga ett räcke till altan. Jag tog fram fogsvansen men det blev snett av själva....den. Nu behöver jag hjälp akut, innan tanten min gör slut. Om räcket ska bli klart måste jag få elektrisk hjälp, och det snart!

Svar: 66 mm

Om det är något som jag vill vinna så är det en klinga.
Den skulle mig lycka bringa.

Hej!
Jag är nystartad företagare med inriktning mot byggnadsvård och timring och det vore så himla underbart att vinna en sådan då jag inte ännu har köpt in någon cirkelsåg!

Svar: 1. 66mm

Min gamla C6BU2 börjar bli ganska sliten och skulle behöva en rejäl genomgång, men jag kan inte vara utan min cirkelsåg så länge som en totalservice tar, så en uppgradering skulle sitta perfekt.

Svar: 1. 66mm

Den såg jag har idag drar snett och sågbladet lossnar ibland vilket är livsfarligt :-(
För säkerhetens skull vill jag denna vinna så jag i sommar en snygg altan kan bygga.
Och inga fingrar försvinner :-) !!!

J
Svar 1. 66mm

Efter allt handsågande börjar min hustru bli orolig över att mina armar ska bli osymmetriska, så hade jag haft en sån här fin elektrisk sak slipper jag lära mig såga med vänstran!

PS. Kan också tillägga att de gånger jag haft möjlighet att prova olika cirkelsågar så har jag utan tvekan trivts bäst med Hitachi.

Svar: 1. Kapdjup v/90° 66 mm

Här i skogslandet har vi spänningsfall och elavbrott väldigt frekvent. Där av har vår elektronik kortare livslängd än för dem som bor i städerna.

Därför vore det fint att ha en maskin som klarar av att prestera trots spänningsfall i nätet då Hitachin har bibehållen prestanda vid spänningsfall och kan användas tillsammans med elverk. Den är som gjord för att utsättas på prov vid sommarens byggen.

66 mm

En bild säger mer än 1000 ord!

image.jpg

Svar: 1 (66 mm)

Behöver en egen, rejäl cirkelsåg till alla mina kommande trädgårdsprojekt! Vad passar bättre än denna, som gjord för mig med sin lägre ljudnivå..

MVH Sandra

Svar nr 1: 66 mm.

Har en del verktyg och maskiner, men just en rejäl och bra cirkelsåg saknas i uppsättningen, och med en helrenovering av källaren med både bastubygge och sovrumsbygge åt en av ungarna så skulle det vara trevligt med en bra såg för arbetar man med bra grejjer så blir det mycket roligare att hålla på. :)

Svar: 66 mm

För jag har tidigare aldrig aldrig någonsin vunnit något. Plus att jag är en snål jä**l som aldrig skullle betala 3.3K om det inte var en Blå Bosch.

Sen ska ju jag bygga ut 45+45m2 i år också utan hantverkare och deras dyra japanska power tools.
Den skulle få bekänna färg då.

Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.