4 993 läst ·
48 svar
5k läst
48 svar
Avslutad: Vinn GPS med röststyrning för säker navigering i bilen
Svar: 1.
Jag har väldigt dåligt lokalsinne så min GPS på telefonen får gå varm, vilket drar mycket batteri.
Det hade varit bra med en dedikerad GPS som guidar mig. Då kan jag använda telefonen till andra viktiga grejer, Byggahus.se
Jag har väldigt dåligt lokalsinne så min GPS på telefonen får gå varm, vilket drar mycket batteri.
Det hade varit bra med en dedikerad GPS som guidar mig. Då kan jag använda telefonen till andra viktiga grejer, Byggahus.se
Då jag såg att jag svarade fel så hoppas jag att jag kan ändra mitt felaktiga svar. Självklart är det roadtrip som är det rätta svaret..
Svar: 1
Motivering: Sverigeresa med husbil 2019.
Känns som att GPS med röststyrning är ett måste på denna resa.
Med husrenovering, trädgårdsbestyr mm så ser vi fram emot denna resa och en GPS är inte inkluderad i vår budget.
Skulle ge detta till frugan i julklapp, tänk vilken överraskning

Sparkar mig själv i baken, som en lyckatill spark
Svar: 1
Motivering: Sverigeresa med husbil 2019.
Känns som att GPS med röststyrning är ett måste på denna resa.
Med husrenovering, trädgårdsbestyr mm så ser vi fram emot denna resa och en GPS är inte inkluderad i vår budget.
Skulle ge detta till frugan i julklapp, tänk vilken överraskning
Sparkar mig själv i baken, som en lyckatill spark
Medlem
· Stockholm
· 733 inlägg
Stort grattis Bellman83. Du har vunnit en GPS från Tomtom som kommer att följa er familj på ert äventyr genom USA, och förhoppningsvis ännu fler sådana äventyr i framtiden. Grattis igen!
Motivering: Denna julen reser vi till Las Vegas, bilresan går från San Francisco över bergen och genom death valley.
Om denna mackapär kan hjälpa oss hitta dit så kanske den klarar resten av resan till Los Angeles och vidare norrut längs kusten också.
Motivering: Denna julen reser vi till Las Vegas, bilresan går från San Francisco över bergen och genom death valley.
Om denna mackapär kan hjälpa oss hitta dit så kanske den klarar resten av resan till Los Angeles och vidare norrut längs kusten också.
Klicka här för att svara