5 116 läst ·
89 svar
5k läst
89 svar
Avslutad: Vinn en välbalanserad 18V tigersåg med batteri och laddare
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Solcellsbelysning för trädgården 22/8.Marlen Eskilsson skrev:
Vill du vara med och tävla om en tigersåg för snabba och råa sågningar? Läs vidare!
[bild]
Tigersågen du kan tävla om denna vecka är Bosch Tigersåg AdvancedRecip 18V med 1x2,5Ah batteri och laddare. Värde: ca 2500 kr.
Så här tävlar du: Svara på en fråga och motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vilken produkt testade Byggahus.se senast? Svaret hittar du här: [länk]
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 26 september.
[bild]
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Eventuell vinstskatt betalar vinnaren själv. Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i adress och telefon i profilen.
En tiger skulle vara ett fint komplementt i verkstaden. Fungerar bra till allt grovjobb som att såga bort gamla fönsterkarmar och skruv och komma åt otillgängliga utrymmen.
Solcellsbelysning.Marlen Eskilsson skrev:
Vill du vara med och tävla om en tigersåg för snabba och råa sågningar? Läs vidare!
[bild]
Tigersågen du kan tävla om denna vecka är Bosch Tigersåg AdvancedRecip 18V med 1x2,5Ah batteri och laddare. Värde: ca 2500 kr.
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 26 september.
[bild]
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Eventuell vinstskatt betalar vinnaren själv. Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i adress och telefon i profilen.
Motivering: Snälla rädda mig! Bygger ett komplementhus för egen hand och med eget huvud, men otålighet kombinerat med bristande förmåga att mäta och räkna och något haltande impulskontroll skapar ett oändligt antal gör om och gör rättsituationer. Tänk att lite enklare kunna kapa alla felplacerade reglar… Det vore underbart
Medlem
· Västernorrland
· 518 inlägg
Det senaste som testades var solcellsbelysning.
Jag kan för mitt liv inte begripa varför jag inte köpt någon men en tigersåg är verkligen något jag villhöver. Snacka om en maskin som man kan ha glädje av till mycket.
Jag kan för mitt liv inte begripa varför jag inte köpt någon men en tigersåg är verkligen något jag villhöver. Snacka om en maskin som man kan ha glädje av till mycket.
Utomhus solcellsbelysningMarlen Eskilsson skrev:
[bild]
[bild]
vi fortsätter med våra renoveringar och äger en bara fogsvans. Detta skulle underlätta!
Senaste testet var solcellsbelysning för trädgården.
Vem behöver inte en tigersåg med batteridrift?
Har hittills lånat farsans trådbundna såg, vilken såklart är superbra att ha om man ska göra stora saker. Men för det mindre hemmafixandet hade en batteridriven kommit tillhanda mer praktiskt, plus att då har man den alltid tillgänglig när andan faller på!
Vem behöver inte en tigersåg med batteridrift?
Har hittills lånat farsans trådbundna såg, vilken såklart är superbra att ha om man ska göra stora saker. Men för det mindre hemmafixandet hade en batteridriven kommit tillhanda mer praktiskt, plus att då har man den alltid tillgänglig när andan faller på!
Medlem
· Västra Götaland
· 506 inlägg
Svar: Solcellsbelysningar
Motivering: Bytt taket med ny bla råspont nu i sommar, ska ta ta garagetaket till våren. Jäklar vad jag svurit över sladden till tigersågen som alltid fastnar i nåt och är alltid är lite för kort
Motivering: Bytt taket med ny bla råspont nu i sommar, ska ta ta garagetaket till våren. Jäklar vad jag svurit över sladden till tigersågen som alltid fastnar i nåt och är alltid är lite för kort
Senast testade Byggahus.se solcellsbelysning för trädgården.
En tigersåg har legat högt upp på önskelistan. Har redan en del andra batteriverktyg i Bosch gröna serie så denna skulle passa bra in hos mig. Om jag inte vinner får jag fortsätta använda fogsvans.
En tigersåg har legat högt upp på önskelistan. Har redan en del andra batteriverktyg i Bosch gröna serie så denna skulle passa bra in hos mig. Om jag inte vinner får jag fortsätta använda fogsvans.
Äntligen kan jag få prova en smidig å lätt sladdlös tigersåg så man slipper den där sladden som alltid fastnar överallt å är ivägen å denn stora sågen som är tung å klumpig ,,, heja heja ,,, Hasse 0730754565 - hassemct@hotmail.comMarlen Eskilsson skrev:
[bild]
[bild]
svaret på fråga ,,, solcellsbebysning för trädgårdenH hassemct skrev:
Senast testet är en solcellsbelysning för trädgård.
Motivering: Jag och min fru har precis köpt hus som vi flyttar in i om 2 veckor. Har även tvillingar som kommer i februari. har ingen tigersåg men den skulle nog komma väl till användning då det är mycket som ska renoveras och möjligheten att spara både tid och pengar skulle vara väldigt trevligt just nu.
Motivering: Jag och min fru har precis köpt hus som vi flyttar in i om 2 veckor. Har även tvillingar som kommer i februari. har ingen tigersåg men den skulle nog komma väl till användning då det är mycket som ska renoveras och möjligheten att spara både tid och pengar skulle vara väldigt trevligt just nu.
Senast testades solcellsbelysning för trädgården.
Motivering: En tigersåg kommer mycket till nytta för en husägare! För min del står det närmast att kapa loss dom spikade fönsterna inför fönsterbyte. Även två nya hål ska tas upp för nya fönster. Sedan blir det att röja diverse grenar i trädgården vilket många inte tänker på att den fungerar minst lika bra där.
Som grädde på moset har jag 4 andra verktyg i serien och är mycket nöjd!
Motivering: En tigersåg kommer mycket till nytta för en husägare! För min del står det närmast att kapa loss dom spikade fönsterna inför fönsterbyte. Även två nya hål ska tas upp för nya fönster. Sedan blir det att röja diverse grenar i trädgården vilket många inte tänker på att den fungerar minst lika bra där.
Som grädde på moset har jag 4 andra verktyg i serien och är mycket nöjd!
Svar : Solcellsbelysning för trädgården.Marlen Eskilsson skrev:
[bild]
[bild]
Skulle underlätta arbetet med denna tigersåg under vinterns renoveringar som vi skall göra.