:cool:Som nybliven pensionär skall det renoveras med stil o kvalitet. Trots den skrala pensionen kunde man va’t snygg och praktisk (y)

CORDURA®-stretch.

I fredags blev jag husägare för första gången, en kåk från 30-talet. I lördags flyttade jag in, och nästa månad börjar renoveringarna. Eftersom renoveringarna kommer att pågå ett par år så hade det varit toppen med ett par rejäla arbetsbyxor, tills dess får jag nöja mig med mjukisbyxor och leggings..

Cordura stretch är rätt svar.

Min motivering är att jag nu nött ut mina gamla Helly hansen, som levt på övertid senaste åren. Precis som min byggahus T-shirt

Skulle vara nice att ha nya byxor för många år framåt

CORDURA®-stretch heter materialet.
Har köpt byxor från lågpriskedjor med varierande kvalitet skulle sitta fint med ett par hantverkarbyxor som har fickor som fungera som det är tänkt.

Cordura 1000 är tyget i fickorna. Henry Svenson Oskarshamns vägen 21
57273Kristdala

H Hussematte skrev:
Cordura 1000 är tyget i fickorna. Henry Svenson Oskarshamns vägen 21
57273Kristdala

CORDURA®-stretch!

Skulle vara roligt att vara den med snyggast byxor av alla kollegor :)

Materialet heter Cordura.
Nu har jag suttit hemma under hela Coronatiden å det har satt sina spår runt midjan så nu behöver jag ett par sköna arbetsbyxor.

Tyget som förstärker knäfickorna på hantverksbyxan kallas CORDURA. Det är ett par sådana praktiska, sköna och snygga byxor jag önskar mig till mina likaväl stora som små husprojekt

Materialet i fickorna heter CORDURA-stretch.

Här hemma är renovering i full fart! Just nu är det golvläggning som står på tur. Medan min bättre hälft utför detta i ett par snygga arbetsbyxor har jag nöjt mig med ett par färgfläckade mjukisar...tänk hur mycket mer praktiskt, snyggt och säkert ett par riktiga hantverksbyxor skulle va!

Knäskyddsfickorna är CORDURA-stretch

Nu i vinterns stundande bastubygge blir arbetshortsen lite dragiga. Ett par långbenta brallor hade passat perfekt :)

Svar: Cordura®1000

Har ett par utslitna blåkläderbyxor som knäskydden håller på att trilla ur hela tiden! Och hus renoveringen är långtifrån klar

Knäskyddsfickorna är förstårkta med CORDURA®-stretch.

Mina gamla Fristads har gjort sitt efter 20 år.
Hålls ihop av färgfläckarna.
Ett par nya Workwear byxor skulle vara perfekt till nästa project.
En totalrenovering av 60 kvm altan.

Cordura heter förstärkningen.

Skulle behöva ett nytt par byxor då jag blodade ner mina när jag råkade komma åt klingan och kapade delar av två fingrar.

Varning för otäck bild / Moderator
Skadad hand med bandagerade fingertoppar och suturer efter en olycka, blod och förband synligt.

Redigerat av moderator:
  • Ledsen
Pappa1986
  • Laddar…
Svar: CORDURA®-stretch
Att vinna ett par nya byxor skulle vara perfekt då det är stor hål på knäna i dom ja har nu.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.