Svar: De är förstärkta med CORDURA®-stretch.

Nuvarande arbetsbyxor är en "kvarleva" från vårt husbygge för 23 år sedan och är lappade och lagade så många gånger att det snart är mer lagnings söm än den söm som byxorna hade i original.

Svar : De är förstärkt med CORDURA®-stretch

Vi har tidigare i år fått äran att ta över en gammal gammal skånegård som vi varsamt påbörjat renoverar. Dessa hade här varit perfekt till min fru i present , extra poäng för att de finns i dammodell.

Svar: Knäskyddsfickan är förstärkt med CORDURA®-stretch utvändigt och stretch invändigt

Motivering: Har hankat mig fram i ett par "jula-arbetsshorts" över sommaren, så ett par riktiga arbetsbyxor hade varit bra för att hålla ångan uppe inför hösten och vinterns projekt!

U
Svaret är:
CORDURA®-stretch

Jag skulle ge arbetsbyxorna till svärfar som kommer hit i sina mjukisbyxor när han ska hjälpa till att snickra.

Svar: CORDURA®-stretch

Då det känns som att jag sliter ut hantverkarbyxor på löpande band hade de varit en kanonbra ersättare till mina nuvarande söndriga, målarfärgsimpregnerade byxor!

Knäskyddsfickan är förstärkt med CORDURA®.

Under den kommande husrenoveringen vore ett par nya hantverkarbyxor perfekt då jag just nu saknar arbetskläder!

CORDURA® Stretch
Har aldrig hantverkat en enda grej någonsin. Satte upp en tavla en gång Däremot är det ganska så bra med såna byxor när man är ute i sandlådan och gräver med tvåringen, så det skulle jag använda dem till. Han -lillen - är väldigt sugen på bygg och entreprenadmaskiner, pratar mycket om "hjullastare", och skulle nog bli ganska imponerad om pappa hade riktiga grovisbyxor.

CORDURA stretch är materialet som knäfickorna är sydda av!
Även som radhusägare har man ett ständigt renoverings/fix-behov och att då ha rätt grejer känns alltid bra vare sig det gäller verktyg eller kläder!
Hils fra Gøran!

Svar: Förstärkt med CORDURA®-stretch!

Dessa byxor finns i långa och korta storlekar och det finns en lång modell för mig som är nästan 2 m lång. Bekvämt om jag hittar en byxa som byxbenen inte far upp till knäna när man böjer sig. Vore skönt att använda när renoveringen av sommarstugan fortsätter till våren.

Tyget kallas CORDURA®-stretch

Det får inte strama när kroppen är böjd.
Med stretch uti brallan blir jag väldigt nöjd

• Gilla
Wrecked
  • Laddar…
Svar: CORDURA®-stretch

Jag oroar mig för att min private gratisträdårdsmästare ska säga upp sig. Inte för att han inte gillar jobbet längre, utan för att han skarpt ogillar att arbeta i kalsonger. Jag vet - visst är han konstig! Även om jag inte riktigt föstår varför det är så knussligt, skulle jag vilja gå honom till mötes och ge honom ett par nya arbetsbyxor som inte har hål där det inte ska vara hål, och som har fickor man faktiskt kan förvara saker i. Jag tror han skulle bli ganska glad - men gladast skulle jag bli, så jag får ha kvar min lille trädgårdsmästare som gör underverk i min trädgård!

Hej,

materialet i knä heter CORDURA®-stretch och skälet till at jag behöver byxan är:
Som kvinna vill jag också ha funktionella och braarbetskläder när jag snickrar och jobbar med huset
Heter Audrey Hansen
0736562380
vipc@telia.com

CORDURA®-stretch heter det och det hade suttit fint med ett par sköna byxor att arbeta i nu när 2 kompisar köpt renoveringsobjekt och man själv planerar att köpa hus så kommer de nog slitas ut ett och annat par.

CORDURA®-stretch

Halvvägs i vår tillbyggnad börjar mina arbetsbyxor att ge vika, att köpa nya är bara för de rika.

Kanske man i denna tävling ett par kan vinna, annars får jag mig ett par tvinna.

Det som mest tar stryk är mina knä, det gör att man ibland kan bli disträ.

Byxorna är säkert också bra för mina lår, faktiskt så fyller jag den 22:e år.

Materialet heter CORDURA®-stretch.

Hemma i trädgården så hade det varit perfekt med ett par arbetsbyxor som inte är varsel klass tre, jag är gärna lite inkognito när jag inte är på jobbet men vill ändå ha praktiska arbetsbyxor!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.