Knäskyddsfickan är förstärkt med CORDURA
vore bra med en riktig arbetsbyxa, detta då ALLT frugan och jag ägde försvann 21/5-21 då vårt hus brann ner till grunden, och nu är det snart dags att bygga ett nytt, behöver då bra kläder.

Svar: CORDURA®-stretch.

Jag har köpt två hantverksbyxor tidigare, men när det väl är dags att skrida till verket slutar det alltid med att de blir liggande i byrålådan eftersom de är för obekväma och jag kör på med mina friluftsbyxor istället. Visserligen är byxorna tjocka i tyget och slitstarka, men de är alldeles för obekväma. Det hade varit underbart att tredje gången gillt verkligen få bli lycklig ägare av ett par riktigt bra hantverksbyxor som både är hållbara, praktiska och framförallt sköna att ha på!

Svar: CORDURA®-stretch
Snart dags för en badrumsrenovering. Då hade det varit trevligt med ett par snygga och praktiska byxor när man skall jobba.

• Gilla
Lajiks
  • Laddar…
richardtenggren

Dessa byxor är väldigt trevliga, jag hade ett par förut och dessa slet jag ut då jag trivdes så bra i dem! Tyvärr så är de lite väl dyra, men ändå värda varenda krona :)

Svar: Byxan är förstärkt med CORDURA®-stretch

Motiveting: Min man som renoverar mer än mig uppdaterar arbetsbyxor och skor ofta medans det alltid duger för mig att köra i det gamla.
Vore riktigt trevligt med något nytt och mer passande att jobba i. (Speciellt efter 3 barn)

material cordura stretch.
snart skall projekt köksrenovering startas igång och till våren om priserna blivit bättre på brädor skall fasaden äntligen bytas ut .
så jag kommer definitvt sätta byxorna i arbete .
mvh
Leif

Svar: Förstärkt med CORDURA®-stretch!

Motivering. Nya brallor vore flott då mina snart är ett minne blott. Renovering av huset från topp till tå har fått byxorna allt annat än bra må. Så dessa vore inte dumma, då slipper jag på stil, arbetsmiljö eller komfort tumma.

Har precis köpt ett 100år gammalt hus som behöver vård och omsorg i varje vrå och hörn. Dessa byxor skulle bli väl använda!

Knäskyddsfickan är förstärkt med CORDURA®-stretch.
Aldrig fel med en riktig hantverksbyxa.

Materialet heter Cordura®1000, vore skönt med riktiga brallor när jag ska börja renovera min vattenskada källare :surprised:.

Svar:Fickan är förstärkt med CORDURA®-stretch

Behöver verkligen ett par nya arbetarbyxor nu när kylan kommer.

Hade varit trevligt med nya byxor då mina jula byxor har spruckit från knappen till knäet på höger ben. De skyddar dåligt men vädrar desto bättre. Tur man inte har grannar för då hade jag nog blivit anmäld :crysmile:

Den är förstärkt med CORDURA®-stretch.

Jag vill gärna ha ett par - eftersom alla projekt blir så mycket roligare med bra utrustning!

Förstärkningen heter Cordura 1000

Jag vill vinna dessa byxor då min man vill att jag ska vara med och snickra och renovera vårat hus. Har ett brinnande intresse för hantverk så "gubben " är less på att jag bara står vid sidan om och domderar.

Behöver dom sååå mycket...för att jag varit sjukskriven lääänge o blivit sååå blåst av okunniga o ohederliga hantverkare , så nu måsta jag börja ta tag i grejerna själv. Sjuklön är ingen hög inkomst o blir man då på kuppen tvungen att göra om o göra rätt så tär det ytterligare på ekonomin. Har börjat komma igång i arbete igen o tänker ta åtgärderna i etapper. Tyget heter CORDURA stretch.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.