Svar: 1
Min son Disco-Kalle skulle gå Bananas över en Play1 på sitt rum, klackarna i taket!

Svar: 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter

Jag har utvecklat en allvarlig allergi,
när jag sladdar går förbi.
Nyser och frustar som bara den,
snubblar och hoppas jag inte slår mig igen.
Kanske Sonos Play:1 är räddningen för mig,
denna suveräna trådlösa högtalargrej.

Motivering: HiFi-Musik i sovrummet utan en tråd på kroppen...

Har drömt om en sonos länge, kollegan skryter om sin hela tiden men jag har ingen men hade gärna haft så man kan ta med och spela musik lite överallt hela tiden.
Utan musik stannar världen.

Svar 1.

S å
O emotståndligt
N jutbart
O ch
S könt

So, no no no's.
Say noway no, to Sonos.
There's only one way to wireless music, so...
...just say yes yes yes to the new wifi way.
But say Sonos once and don't repeat.
Let the music stream and repeat instead.

Hej !

Alternativ . Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter

Jag och min flickvän skulle bli så glada om vi kunde vinna en trådlös högtalare då vi pratat om det länge tills vi flyttar hemifrån för första gången (1 oktober), och inte har allt för mycket pengar över för lyx..

Mvh Emil

Svar 1

Den hade varit suverän att ha i köket för att få lite sköna toner medan vi lagar mat. Eftersom den är trådlös kan den ju få hänga med ut på balkongen också när det blir dags att äta!

Hej!

SVAR: 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter

Motivering:
Våra kära tonåringar sitter "skit"-länge på toa, sjunger och spelar musik i sina iPhone. De kör Spotify Premium för fullt på andra Sonos, så en PLAY:1 i vårt stora badrum skulle få dessa unga på MYCKET bra humör! Den tål ju både lite fukt, och lukt..... ;-) Det skulle göra våra fyra tonåringar SKITGLADA med en SONOS PLAY:1 på dass!

Tackar!

Mvh Max

Hejsan!
Rätt svar är alternativ 1.
Från att varit en insnöad hifi-nörd till att ta steget till att sälja allt för att göra musiken tillgänglig i hela huset, trädgården etc var ett av mina största beslut (förutom att skaffa hus, barn :D). Men ångar inte en sekund över att valt en Sonos Play 5. Musik är som bäst när den finns nära och enkelt. Bara fram med mobilen och spela upp. Till och med barnen och sambon fixar det galant! Snyggt jobbat alla utvecklare på Sonos!
Önskar mig själv lycka till i tävlingen!
//Martin

Redigerat:
Svar: 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter

Motivering:
Sedan vi flyttade in i huset för 1,5 år sedan så har jag inte funnit någon anledning till varför man på toaletten hade en eldosa nära taket på toaletten. Med Sonos enkla installation har jag funnit en anledning! Plugga in elkontakten och man kan få lite vardagslyx med musik på toaletten.

Vinner jag blir det två flugor i en smäll - barnen och jag hade blivit glada och frun hade fått sig en överraskning med Sonos på toaletten när hon kommer hem och Sonos är installerat!

då vi bor i radhus och har uteplats på båda sidorna om huset men inte får bygga om för mycket pga,regler skulle det vara fantastiskt att ha en högkvalitets stereo som man kan flytta mellan dem båda uteplatserna utan att behöva göra åverkan på huset.

Rätt svar: 1

FINNES: Tjänstgörande radio under pågående garagebygge. Kan vid rätt väderförhållanden få in tillräckligt bra signal för att man ska kunna uttyda vad som spelas/sägs. Skickar med en rulle silvertejp ifall min lagning av antennen behöver förbättras, samt ett paket öronproppar om volymknappen skulle fastna på max. (Den gör det ibland. Rätt ofta faktiskt.)

SÖKES: Enkelt, trådlöst och smidigt musiksystem med förstklassigt ljud. En musiklösning som hjälper till att locka hjälpande vänner till bygget istället för att avskräcka dom.
- Så välkommen hem till oss, du fantastiska pryl från Sonos!

Hej

Rätt svar är 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter

På sommaren ute i trädgården när jag rensar ogräset som växer så det knackar här. På kvällen på uteplatsen vid grillen för att komma i den rätta stämningen. Skulle också vilja testa den i husvagnen för att slippa montera stereo i den inför vintercampingen.
Så behovet för en Play1 hos oss finns utan tvekan kommer säkert på fler användningsområden för den också.

trattalask
Rätt svar är ett, det va lätt. Jag har redan läst allt om sonos play ett.

Motivering:
Då vinnaren utses imorgon, samma dag som jag fyller år så vore det en ypperlig present till mig själv.
Investerade i budgetsystemet squeezebox för några år sedan innan produktserien lades ned. Har sedan dess velat uppgradera till något som fungerar (läs Sonos) men det är svårt att få godkänt av regeringen här hemma.

Och så en dikt med lagom mycket nödrim..

Musik överallt som styrs av mobilen
Vi har inte råd, säger sambon ("reptilen")
Det funkar ej med hypnos
För att hon ska godta Sonos
Imorgon vankas fläskfilén

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.