19 525 läst ·
146 svar
20k läst
146 svar
Avslutad: Strömma musiken trådlöst med Play:1
Har precis gjort om i min lilla lägenhet och inser att mitt tidigare 2:1 Harman Kardon system - som var premium deluxe och ansett kompakt för 10 år sedan - har spelat ut sin roll.
Frågade en god vän, som är audiofil, om vilka intressanta alternativ som finns på marknaden.
Svaret kom snabbt:
- Sonos.
Jag vill slippa sladdar, men jag kompromissar inte med mitt ljud. En Sonos skulle vara pricken över i:et hemma och vara en god start på drömmen om ett multirums-system.
Svaret på frågan är alternativ 1 - Best there is.
/Lois
Frågade en god vän, som är audiofil, om vilka intressanta alternativ som finns på marknaden.
Svaret kom snabbt:
- Sonos.
Jag vill slippa sladdar, men jag kompromissar inte med mitt ljud. En Sonos skulle vara pricken över i:et hemma och vara en god start på drömmen om ett multirums-system.
Svaret på frågan är alternativ 1 - Best there is.
/Lois
Svaret är: 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter
En Play 1 önskar jag mig att använda som högtalare i köket, den är tillräckligt liten och smidig för att få plats bland Chili plantorna i fönstret.
En Play 1 önskar jag mig att använda som högtalare i köket, den är tillräckligt liten och smidig för att få plats bland Chili plantorna i fönstret.
Svar: 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter
Jag råkade köpa en lite för dyr kåk och kan inte direkt påstå att jag inte har råd med en Play 1, men det skulle sitta smaskens med en gratis, när jag plöjer ned stålar på alla reparationer och renoveringar.
Jag råkade köpa en lite för dyr kåk och kan inte direkt påstå att jag inte har råd med en Play 1, men det skulle sitta smaskens med en gratis, när jag plöjer ned stålar på alla reparationer och renoveringar.
Svaret är: 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeder
Flest prylar när man dör, vinner!
Flest prylar när man dör, vinner!
Svaret är: 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter
Med tanke på att vi håller på att bygga hus så kommer jag inte ha råd med leksaker på länge! Därför vore det perfekt med denna tingest för att stilla mitt teknikbegär utan att plånboken får lida!
Med tanke på att vi håller på att bygga hus så kommer jag inte ha råd med leksaker på länge! Därför vore det perfekt med denna tingest för att stilla mitt teknikbegär utan att plånboken får lida!
Svar: 1
Nu har jag tröttnat på att flytta runt min gamla klockradio i takt med att renoveringarna pågår i huset..
Med denna kan ja lyssna på min favoritmusik vart jag än befinner mig och framförallt utan brus och störningar!
Nu har jag tröttnat på att flytta runt min gamla klockradio i takt med att renoveringarna pågår i huset..
Med denna kan ja lyssna på min favoritmusik vart jag än befinner mig och framförallt utan brus och störningar!
Svar: Alternativ 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter
Bygga och snickra i all ära,
men vem vill på extra sladdar släpa å bära.
Radion skränar i takt med fräsen,
men fru å lilla tösen har tröttnat på allt oväsen.
Snälla Byggahus kom och lös situationen,
med en Sonos Play:1 mitt i byggzonen.
Bygga och snickra i all ära,
men vem vill på extra sladdar släpa å bära.
Radion skränar i takt med fräsen,
men fru å lilla tösen har tröttnat på allt oväsen.
Snälla Byggahus kom och lös situationen,
med en Sonos Play:1 mitt i byggzonen.
Medlem
· Västra götaland
· 563 inlägg
Svar: 1
Eftersom Byggahus gett mig så mycket i övrigt i form av tips, råd, svar på möjliga och omöjliga frågor, kunskap och framförallt tidsfördriv - varför inte en musikmaskin också?
Eftersom Byggahus gett mig så mycket i övrigt i form av tips, råd, svar på möjliga och omöjliga frågor, kunskap och framförallt tidsfördriv - varför inte en musikmaskin också?
Rätt svar är 1.
Hammarn' och sågen har länge stått för husets melodi,
men nu är det färdigt och den tiden är förbi.
Så nu när maken hängt undan snickarvästen,
vore en Sonos perfekt till musiken på inflyttningsfesten!
Hammarn' och sågen har länge stått för husets melodi,
men nu är det färdigt och den tiden är förbi.
Så nu när maken hängt undan snickarvästen,
vore en Sonos perfekt till musiken på inflyttningsfesten!