Svar2

Vet egentligen inte om det är en nödvändig pryl till vårt hem men det är ju alltid trevligt att vinna! :)

Svar nummer två.

Motivering:
Det här är väl Byggahus!? :)
Vi skall under våren skrapa fasaden på både fram och baksidan trären med speedheater och sedan måla med linoljefärg på vårat sekelskifteshus. Samtliga fönster skall göras trärena, kitas och målas om. Verandan har ju en del fönster ...
Allt skall göras före semestern alltså deadline före sista juni. Fönstren är ifs ett höstprojekt. Jobbet är extremt tungt och varmt - klart man skall kunna få en kall energidryck på kvällarna då!

• Gilla
thomasx
  • Laddar…
Svar: 2

Motivering: För att jag måste fylla våra nya köksskåp med något och de var så dyra att jag inte har råd att köpa något själv... :)

Svaret på frågan är alternativ 2

Till min fru som bakar och fejar, vore det fint med en stavmixer som grejar!

Svar 2.

Vår stavmixer har gått sönder och vi saknar den. Hoppas att en ny mixer vill flytta in till oss snart.

Svaret är alternativ 2

Den är snygg.
Den är snabb.
Den är stark.
Den vill jag vinna!

Med en fin First kitchen mixer
blir jag kökets bästa fixer

Då kan jag laga sås till pasta
så slipper barn och fruga fasta.

Svar: nr 2

Vår stavmixer är kass och att köpa en ny ligger långt ned på prioriteringslistan. så att vinna en skulle ta bort en sak från denna lista.

Svar: Nr 2.

Jag tänker inte förnedra mig själv med att rimma eller så. Jag vill vinna helt enkelt.

Med en kraftfull stavmixer i rostfrittkan jag på ett säkert sätt göra släta soppor. Jag vågar intelängre använda min blender efter att den kastat av locket ochdränkt mig och hela köket i brännhet soppa.

Svar:2

Det är dyrt att bygga hus idag, och pengarna räcker inte till så mycket annat än just huset! En så här snygg stavmixer som First Kitchen Stick Mixer från OBH Nordica skulle verkligen komplettera det fina kök som vi snart kommer att få.

Svar: 2 alltså 800w

Vår matberedare har brunnit
vår mixer har pensionerats.
Jag hoppas att vi har vunnit
en stavmixer som dimensionerats
för tillagningen av maten
som skall läggas på faten!

Svar nr. 2. Jag är en man på 35 år som älskar att laga mat och är intresserad av allt som har med matlagning att göra. Jag skulle vilja ha en sån stavmixer för att jag älskar att göra pesto och olika maträtter där eran stavmixer kommer till nytta. Dem flesta idag köper köksmaskiner som står och dammar i köket. Den här mixern kommer att användas varje dag. Jag fyller år den 7. April och det skulle vara ett fint present från er :) Ni kan göra mitt liv enklare Mvh Celox

Redigerat:
Svar 2
ingen mera gråt från vårat kök
nu törs sambon också hacka lök

Svar: 2.
Jag skulle åka runt i världen och ge smoothies till hungriga barn. Snälla, kan inte någon tänka på de stackars barnen!!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.