7 150 läst ·
3 svar
7k läst
3 svar
Avslut med liggande fasadpanel?
8) Gör som Mathias, 17 grader på allt! ;D
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=byggmatr;action=display;num=1123487098
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=byggmatr;action=display;num=1123487098
Klicka här för att svara