Vi skall byta fasad och kommer att ha en 22 x 120 liggande enkelfaspanel. Hur gör man med "dropp kanten" på den första brädan längst ned. Skall man såga den i 45gr som med stående eller räcker det med att använda sponten som avslut?
 
8)
 
jag hade inte gjort något pga att det inte är ändträ
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.