Hej jag ska göra om mitt badrum,idag har jag ett gammalt avluftningsrör som går upp ovanför taket,men jag skulle vilja ha bort den för den bygger endel på väggen,kan man sätta en avluftare under tvättstället,är det bra,kompisen har gjort det o han säger det fungerar bra,någon annan som har erfarenhet av detta.
mvh glenn