Hej
Har fått lite bekymmer med lukt på toaletten.
När man spolar i toaletten så hörs ett litet mullrande och lite ljud från dusch avloppet.
Kan detta bero på dålig avloppsventilation? Och om ja, vart sitter ventilationen på ett 1-1/2 plans hus från -74?
 
Förslagsvis sitter den på taket...
Kan även sitta med vakumventil på en krypvind men det är ovanligare.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.