Hej,

Jag funderar hur det fungerar med avloppsspolning rent praktiskt. Är själva slangen som går ner i avloppet inuti något skyddshölje? Eller trycker de ner hela slangen? Tänker att det inte är så trevligt om de kommer dra runt en slang som varit nere i avloppet i min lägenhet. Är det något jag behöver fundera på?

Tack på förhand den som vet.
 

Bästa svaret

Nej, det är inget extra hölje på slangen som inte hamnar i avloppet, utan den delen av spol-/sugslangen som har varit nere i avloppet kan hamna i hela lägenheten.
 
  • Gilla
molotch
  • Laddar…
S
Tips kan vara att lägga ut golvskyddspapper. Jag la ut lite tidningar mellan ytterdörr och badrum.
 
  • Gilla
molotch
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.