Nejdå!ErikElisabet skrev:
Jag har källaren full av riktiga kombarrisar till spindlar och det är inte fuktigare än att jag har den som reservsovrum. Lite småmysigt med de små långbenta gynnarna som kommer och hälsar på.
Staffan
[jo kanske det. Vi har en förbränningstoalett och det är bara vatten från kök och dusch som passerar i röret. Och fick bort proppen med lång pinne och vattensprut från en trädgårdsslang vid utfarten i brunnen!
QUOTE="petererlandsson1194, post: 4042468, member: 199453"]Tänk igenom om ni verkligen vill rensa avloppsrör nere i en krypgrund... skiten ni rensar ur röret ska städas upp och tas ut därifrån sedan. Mitt tips är att ringa hem en spolfirma som spolar genom en toastol och all skit rinner iväg i röret när stoppet är upplöst.[/QUOTE]
QUOTE="petererlandsson1194, post: 4042468, member: 199453"]Tänk igenom om ni verkligen vill rensa avloppsrör nere i en krypgrund... skiten ni rensar ur röret ska städas upp och tas ut därifrån sedan. Mitt tips är att ringa hem en spolfirma som spolar genom en toastol och all skit rinner iväg i röret när stoppet är upplöst.[/QUOTE]
Klicka här för att svara