Vår vvs-firma som monterat avlopp och gjutit igen har lämnat för lite ovanför golvet, bara mm kvar. Vi får ju jaga dom för att fixa detta, men vad är alternativen? Är det uppbilning och trycka på ny rörstump? Lite orolig för ligger elgolvvärme i spacklet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.