Har en avsloppsstam mellan källare och entréplan som är förlagd insänkt "i" ett lättbetongskikt innanför grundmuren (som är att betrakta som någon form av isolering).
Försöker tolka "Säker vatten"-kraven ang detta, och förstår det som att det är ok att ha avlopp (spillvatten rör?) förlagt där, men inte vanligt kranvatten eller värmerör. Tolkar jag det rätt då?