Har en avsloppsstam mellan källare och entréplan som är förlagd insänkt "i" ett lättbetongskikt innanför grundmuren (som är att betrakta som någon form av isolering).

Försöker tolka "Säker vatten"-kraven ang detta, och förstår det som att det är ok att ha avlopp (spillvatten rör?) förlagt där, men inte vanligt kranvatten eller värmerör. Tolkar jag det rätt då?

https://www.sakervatten.se/branschregler/online/3/2
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.