För att svara på frågan: Slangen ska upp och fästas ovanför vattenlåset så det ska fungera som det ser ut.
Prova med slangen i en balja eller hink.
 
Fotografen Fotografen skrev:
För att svara på frågan: Slangen ska upp och fästas ovanför vattenlåset så det ska fungera som det ser ut.
Prova med slangen i en balja eller hink.
Provad i hink men det kom inget vatten då heller..
 
Mja, då är det ju nåt knas med maskinen eller slangen. Veck på slangen, stopp i slangen, skit i pumpen, täppt sil, trasig pump...hör du om pumpen går?
 
Fotografen Fotografen skrev:
Mja, då är det ju nåt knas med maskinen eller slangen. Veck på slangen, stopp i slangen, skit i pumpen, täppt sil, trasig pump...hör du om pumpen går?
Har inga andra åsikter än föregående talare i nuläget.
 
Fotografen Fotografen skrev:
Mja, då är det ju nåt knas med maskinen eller slangen. Veck på slangen, stopp i slangen, skit i pumpen, täppt sil, trasig pump...hör du om pumpen går?
Det knastrar till i pumpen bara sen går maskinen i felsäkert läge. Kan tillägga att maskinen stått i ca 1år. Får testa blåsa i avloppsslangen och se om det kommer luft till maskin.
 
Sitter säkert nåt skit i pumpen
 
  • Gilla
Nyfniken
  • Laddar…
P
Ta bort backventilen som sitter under silen och blås i slangen, alternativt koppla slangen till en kran och fyll på. Då ska det komma in vatten i maskinen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.